Campagne 'Vind wat je leuk vindt'.
Onderdeel van de campagne is om kinderen via social media aan te moedigen 'hun' sport te vinden en op te roepen om hun sportieve momenten te delen. Ook de Paralympische ambassadeurs van de Foundation spelen een rol in de campagne. Op de open dag van de Johan Cruyff Foundation, op 21 september in Amsterdam, kunnen jongeren mét en zonder handicap dertig sporten proberen.
Bij het thema van dit artikel betrokken organisaties
Meer artikelen met dit thema
Onderzoek brengt bevindingen over speelvriendelijke steden in kaart
21 okt om 10:10 uurOp 16 oktober jl. hebben onderzoekers van De Haagse Hogeschool en de Hogeschool van Amsterdam hun…
35 jaar Speelplan: kinderen van jongs af aan naar buiten krijgen
12 sep om 14:42 uurSpeelplan bestaat 35 jaar. We spraken directeur Walid Rahman en keken terug en…
3D-geprint straatmeubilair biedt veel voordelen
17 jun om 16:20 uurHet 3D-printen van betonnen straatmeubilair en skate-objecten blijkt veel voordelen te bieden. “Je hebt een…
'Doe niets, de kinderen kunnen het zelf': avontuurlijk spelen in Utrecht
30 mei om 09:59 uur“Doe niets, de kinderen kunnen het zelf.” Dat is de eerste en uitdagende tip aan speeltuinmedewerkers die…
Hoe AI de veiligheid van kinderen in speeltuinen kan bevorderen
7 mei om 08:59 uurKinderen kunnen veilig spelen in speeltuinen dankzij goed onderhouden speelobjecten. Om te kijken na hoeveel…
De week van de rechtvaardige straat: de straat is voor iedereen
10 apr om 09:48 uurJantje Beton slaat alarm
3 apr om 13:08 uurJantje Beton is op 3 april jl. de campagne Het Buitenspeelalarm gestart. Ze wil hiermee een krachtig signaal…
Buitenspelen met 'oude troep' pedagogisch verantwoord
26 mrt om 09:06 uurEen rommelspeeltuin: een speeltuin waar niet alleen speeltoestellen staan, maar ook 'oude troep' zoals tonnen…
Reactie toevoegen